
Continental
Continental, Otomotiv Bölümünde Binlerce İşçiyi Çıkarmayı Planlıyor

Haberlerde takip et! >Google Haberler
Almanya merkezli lastik ve otomobil parçaları üreticisi Continental, 2025’ten itibaren yılda 400 milyon euro tasarruf etme planı çerçevesinde otomotiv bölümünde personel azaltma kararı aldı.

Continental, Binlerce İşçiyi Çıkarmayı Planlıyor!
Şirketin yaptığı açıklamada, maliyet tasarrufunu gerçekleştirmek adına geniş kapsamlı önlemler alındığı ve bunun işten çıkarmaları da içerdiği belirtildi. Ancak, işten çıkarmaların kesin sayısı henüz belirlenmiş değil.
“Volkswagen, İdari Giderleri Yüzde 20 Azaltacak”
Continental otomotiv bölümünden sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Philipp von Hirschheydt, yaptığı açıklamada, alınan tedbirlerin otomotiv sektörünün rekabet gücünü artırmak için önemli olduğunu vurgulayarak, “Bu nedenle verimliliği ve etkinliği önemli ölçüde artırmak için satıştan araştırma ve geliştirmeye, üretime kadar tüm fonksiyon ve süreçlere açık fikirlilikle bakıyoruz” dedi.
Alman basınında çıkan haberlere göre, Continental’in otomotiv bölümündeki işten çıkarmaların yaklaşık 5 bin 500 kişiyi etkileyeceği ve bunun 1100’den fazlasının Almanya’daki 30 lokasyonda gerçekleşeceği iddia ediliyor.
Grup, 2022 sonu itibarıyla dünya genelinde 57 ülkede 200 bin kişiye istihdam sağlıyor.




Continental, Otomotiv Bölümünde Binlerce İşçiyi Çıkarmayı Planlıyor Yorumlar